Strony

27 lipca 2015

"5 przykazań Il Volo" - wywiad dla Auditorium TV

Wywiad został przeprowadzony 23 czerwca podczas koncertów w Rzymie.


5 PRZYKAZAŃ IL VOLO
1. Vivo per lei - żyję dla niej (dla muzyki)
2. Dieci ragazze per tre posson bastare - dziesięć dziewczyn dla trzech to wystarczająco dużo
3. And I love her - i kocham ją
4. Nothing for money - nic dla pieniędzy
5. Mi fido di te - ufam ci

TŁUMACZENIE FILMIKU

Ignazio: 5 przkazań Il Volo to...
 1. Żyję dla niej
Piero: Kontynuować pracę jako piosenkarze i żyć dla muzyki
2. Dziesięć dziewczyn dla trzech to wystarczająco dużo
 Gianluca: Nie powinieneś kraść dziewczyn innym. Ale wydaje mi się, że takie już istnieje. (Gianluca do Piero i Ignazio) "Och proszę, jeśli zakocham się w dziewczynie, ty (Ignazio) masz się w niej nie zakochiwać.
Ignazio: Nigdy tak nie zrobiłem!
Gianluca: Och, okej... cóż. To lepiej. Powiedziałem zakochać się.
Piero: W porządku, o co ci chodzi?
Ignazio (przerywając Piero): Chodzi o to, że Gianluca kradnie mi dziewczyny.
Piero: A Ignazio mi.
3. I kocham ją
Ignazio: Trzecie przykazanie to: kochaj i szanuj muzykę.
4. Nic dla pieniędzy
Piero: Twórz muzykę bez myślenia o zyskach. Więc, twórz muzykę z celem poruszenia ludzi.
5. Ufam ci
Piero: Piąte i ostatnie to...?
Gianluca: Piąte i ostatnie to...
Ignazio: Naszym przykazaniem jest bycie wzajemnie szczerym, bo szczerość jest...
Gianluca i Piero (razem): ...najważniejsza!
Ignazio (cytując Malincomici): I tak spełnia się marzenie!
Piero: Do zobaczenia! 


Tekst oryginalny: All About Il Volo
Tłumaczenie: Il Volo PL (nie kopiować bez podania autora)

1 komentarz:

  1. Ale się chłopaki kuca o dziewczyny. To nie jest Giana wina że każda kobieta się w nim może zakochać.

    OdpowiedzUsuń