Strony

23 lipca 2015

Il Volo o przyjaźni

Na wydanym niedawno w USA specjalnym DVD z nagranym koncertem w Pompejach, oprócz samego koncertu znajdują się też inne nagrania, m.in., gdzie Gianluca, Piero i Ignazio wypowiadają się na temat przyjaźni między sobą.
Oto, co powiedzieli:
 
GIANLUCA


"Bycie przyjaciółmi to najważniejsza rzecz i Ignazio, Piero i ja jesteśmy przyjaciółmi, jesteśmy trójką wspaniałych przyjaciół. Ignazio jest uparciuchem, tak, dokładnie, no i co mogę powiedzieć... na pewno nie można się z nim nudzić, rozbawia swoim sycylijskim akcentem, bardzo silnym sycylijskim akcentem; jest tym zabawnym w zespole. Tymczasem Piero ma na pewno silną osobowość, jest autoratywny... jest skrupulatny, perfekcjonista tak jak ja, jest bardzo porządny, czasami jest nawet poważny, miewa chwile bycia zabawnym, gdzie robi dowcipy. To jest to, co chcę powiedzieć... naprawdę się kochamy, na pewno."
 
IGNAZIO


"Myślę, że pomiędzy nami jest bardzo dobra relacja, bo... rozmawiamy ze sobą otwarcie. Można powiedzieć o Piero, że ma nawyk wymuszania niektórych rzeczy, ale jeśli sprawisz, że zrozumie, że nie ma racji, nie upiera się i jest w stanie przyznać rację. Tymczasem Gianluca jest najmilszym człowiekiem na świecie. Staliśmy się braćmi, dzielimy ze sobą prawie każdy dzień naszego życia. Nasze cechy, charaktery się dopełniają, dopełniamy się prawie we wszytkim. Mam wiele wad, Piero ma wiele wad, Gianluca też, ale to oczywiste, każdy ma pewne słabości."

PIERO


"Dla mnie Ignazio i Gianluca są kompanami, o których świat może sobie tylko pomarzyć... takimi, o których każdy mógłby pomarzyć. Jestem najstarszy w zespole, niemniej jednak, podziękowania dla nich, że bardzo dorosłem. Wszyscy razem dorośliśmy. Z naszą siłą, z naszymi wadami, zaletami, jesteśmy jednością. Nasza siła kryje się w tym, że rozwiązujemy nasze problemy natychmiastowo. Muszą się zakończyć, gdy się zaczynają."


Zdjęcia: tumblr
Tłumaczenie: Il Volo PL (nie kopiować bez podania autora)

2 komentarze: